söndag 17 november 2013

Sköna söndag!

Veckan bara försvann...så känns det hela tiden, att veckan består av måndagar och söndagar...vad hände mitt emellan? Är det för att man blir äldre som man tycker så eller...så sa min farmor och mormor sen min mor och nu jag. Det är väl bara att acceptera och njuta av dagarna, ta vara på det som bjuds.


Lördagskvällen tillbringades på ett kul partaj med poker tema...oj oj oj tänkte jag hur ska detta gå och det gjorde det inte alls. Jag var den som fick lämna först vid vårat spelbord men vad gjorde det när det fanns massa gott bubbel att förkovra sig med. Tack till våra fina vänner som hade denna tillställning!





Jaha då har man tittat på SOLSIDAN igen, lite kul när man känner igen sig i miljöerna de spelat in i. På promenaden går jag ofta. Fantastiskt fint promenadstråk utmed vattnet.
Kan inte låta bli att dra på munnen när man ser serien, så slående i vissa stunder.
Undrar vilken karaktär jag är??? Bor faktiskt inte på Solsidan utan näst intill, skuggsidan...


Dessa fina plåtskyltar finns i min stuga, man brukar säga att ett ord betyder så mycket men en skylt betyder att du tänkt ut en bra present till en vän!


Önskar en fin kommande vecka, njut av dagen och ta hand om nära å kära.
/Anette




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du hittat till AnetteLqt!
Lämna gärna ett litet spår efter dig med en kommentar eller två.
Må så gott!