tisdag 19 november 2013

Snart fortboll!

30 minuter kvar innan avspark! Ska du titta? Nja tror inte det...men vet att större delen av familjen kommer att titta.  pessimist som jag är tror jag Sverige förlorar och missar Brasilien, men vi får se vad jag skriver i nästa inlägg...


Mörkt när man lämnar hemmet och mörkt nr man kommer hem. Julbelysningen börjar komma upp i Stockholms innerstad, här från Kungsgatan i morse tittandes ut från vindrutan mot Stureplan.
Inte den bästa bilden men klockan var tidigt!



Dagen idag har ägnats åt favoritjobb nummer 1. Jobbat med mina fina kollegor på The Sophiehome. Känner mig så priviligerad att jobba så som jag gör. Även morgondagen ägnas åt detta då jag jobbar kvällspasset.

Här är jag på väg till handfatet och ska påbörja dagens första handtvätt...inte behöver man frysa inomhus inte...

Nu är det försnack på TV, kanske man ska kolla ändå, HEJA SVERIGE!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du hittat till AnetteLqt!
Lämna gärna ett litet spår efter dig med en kommentar eller två.
Må så gott!