onsdag 11 december 2013

Onsdag mitt i veckan

Försöker ta mig i kragen och pynta huset, det går så där...hittar på allt annat än att pynta. Egentligen är det konstigt då jag verkligen älskar att pyssla och dona omkring mig det kanske är så att jag vill dra ut på det hela så jag hela tiden har lite kvar, vad vet jag?
Har i alla fall fått upp lite fler ljusslingor ute samt inhandlat julblommor idag som jag håller på att formatera i olika arrangemang.
Bild från min lilla stuga, www.grindstugan7.com

I år blir första julen utan mor och far, en känsla som gör att jag direkt får en klump i magen. Vill inte..
..på själva julafton är det 5 månader mamma " gick bort ", vilket tokigt uttryck är inte det då? Vad då gick bort, hon dog helt enkelt, och kommer inte hem igen. Men både mamma och pappa finns med oss i alla fall det har jag bestämt! Så det så!! Här är dom, mina älskade föräldrar, bilden tagen i mitten av det glada 70-talet.


Man förstår verkligen innebörden av nära och kära när man mister någon, det gäller att ta vara på stunden och leva i nuet. Lättare sagt än gjort men försök!

Mina dagar är fyllda av glädje mitt i den sorg man bär med sig men glädjen att ha en fantastisk familj runt sig är lycka, att sen krydda den med fina vänner och två jobb som jag älskar är inte fy skam. Känner mig mycket lyckligt lottad.
Min fina familj under höstlovsresan i New-York!

Avslutar med två bilder från min lilla stuga, tagen i söndags 2:a advent! Hos mig i stugan hittar du bästa presenten till dig, din vän och ditt hem! BRA VA!


KRAM KRAM
Önskar Dig en fin fortsatt vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du hittat till AnetteLqt!
Lämna gärna ett litet spår efter dig med en kommentar eller två.
Må så gott!